کاربران بازار بتونن به نظرات دیگران جواب بدن که برای یه برنامه که توسعه دهنده جوابی نداده کاربران جواب و یا راهنمایی بدن برای یقیه البته با محدودیت ها و قوانینی که به دعوا و چیزی نکشه بین کاربران..
دوستانی که مخالفن ظاهرا خوب متوجه منظور ایشون نشدن... مارکت های دیگه ای این کار رو کردن و خیلی کاربردی بود برای برنامه نویس... منظور ایشون از محدودیت ها و قوانین، نظارت کافه بازار هست نه خود شخص برنامه نویس.
سلام من قبلاً حدود دو سال پیش با یه حساب ایمیل دیگه اطلاعات کاربری رو وارد کردم و کدملی و عکس شناسنامه هم زدم اما الان ادرس حسابم رو یادم نمیاد و الان با یه ایمیل دیگه وارد شدم و اطلاعات ثبت نام رو وارد کردم ولی میزنه کدملی تکراری است چکارکنم
توسعهدهندگان گرامی، به زودی امکان ثبت پاسخ توسط کاربران بر روی نظرات سایر کاربران فراهم خواهد شد. این قابلیت شامل اجازه حذف نظرات توسط توسعه دهنده نخواهد بود.
دوست عزیز اگه اجازه حذف پیام کاربران رو به شما بدن که شما تمام پیامهایی که از برنامت انتقاد کردن رو حذف میکنی خیلی خوشبحالتون میشه از طرفی چه فرقی بین یک برنامه بد با یک برنامه خوب میکنه؟ همه پیشرفت یک توسعه دهنده بر مبنای نظرات کاربران برنامشه. فرض کنید اگه شما یک برنامه بدون کیفیت بسازی با کسی که برنامه با کیفیت بسازه دیگه تفاوتی ایجاد نمیشه وقتی بتونی اعتراضات کاربرانت رو حذف کنی یا با یک اکانت دیگه بتونی به نظرات کاربران پاسخ بدی و حمایت ناعادلانه کنی . اگه برنامه شما خوب باشخ دلیلی برای خواستن همچین درخواستی ندارید . امیدوارم همچین امکانی هیچوقت اضافه نشه
منظور از حذف پیام ها همون جواب دادن کاربر به دیگران بود اونم در صورتی که مثلا از کلمات نامناسب استفاده کرده بود و در حال خلاصه کش دادن و دعوا بودن بین هم دیگه ! که البته مثله اینکه خود بازار مدیریت میکنه جواب هارو و نیازی نیست کاری کنیم
اونطوری باشه شما که توسعه دهنده هستی میتونی برس با یک اکانت دیگه از برنامه ای که همه ازش ناراضی هستن حمایت دروغی انجام بدی . حتی گل استور هم این اجازه رو نداده و این اتفاق رو پیشبینی کرده . این درخواست شما خیلی سودجویانست
اره توروخدا من خیلی به این قابلیت نیاز دارم واقعا کارها رو برامون آسون میکنه. دیگه میتونیم خیلی روی اپ استور بازار حساب کنیم. همه کاربرا خوشحال میشن میان اپلیکیشن های ما رو نصب میکنم. خواهش میکنم مرسی از تیم توسعهدهندهی سریع بازار
کاربران شما اگه از برنامه شما راضی باشن انتقاد نمیکنن که شما نیاز به حمایت دیگر کاربران داشته باشید 😄 شما سعی کن برنامه با کیفیت ارائه بدید تا نیاز به پاسخ دادن نداشته باشید☺
سلام
همیشه اینطور نیست کاربر نظر منفی داده بعد از طریق پشتیبانی محصول معلوم شده خودش اشتباه کرده بود و عجولانه نظر داده ولی اصلا دیگه براشون مهم نیست که نظرشون را اصلاح کنند و همون نظر همون جا هست
دقیقا موافقم اما گفتگوی تعاملی هم کاره درستی نیست . شما فرض کنید من یک برنامه بیکیفیت به شما ارائه بدم و شما در بخش نظرات از برنامه من انتقاد کنید. و من با یک اکانت دیگم بیام و انتقاد شمارو سرکوب کنم و از برنامه بی کیفیتم بعنوان یک کاربر دیگه حمایت کنم . بنظر من توسعه دهنده موظف باشه تا خودش پاسخگوی کاربران ناراضی خودش باشه خیلی کاره درستیه تا نیاز به حمایت کاربران دیگه داشته باشه .
در غیر اینصورت دیگه تفاوتی بین برانامه بی کیفیت منه توسعه دهنده با برنامه باکیفیت شما توسعه دهنده نمیمونه .
دوست عزیز خیلی از برنامه های با کیفیت مثل اپ من هستن که بخاطر خاص بودن شرایطشون حتما باید با پشتیبانی در ارتباط باشن تا مشکلشون حل شه... 90 درصد کاربر های من راضی ان اما همون 10 درصد هم کسایی هستن که با نرم افزار آشنا نیستن... تعامل کاربرهای دیگه با اونها باعث میشه یا نظرشون رو تغییر بدن و یا کاربر های جدید متوجه اشتباه اون کاربر بشن
متوجه شدم که برخی سرویسهای درج نظر جعلی، برای ایجاد نیاز، نظرات منفی اما غیر مرتبط درج میکنن. مثلا به تنهایی مینویسن (به درد نمیخوره) بدون ذکر هیچ علتی. با این امکان میتوان بخشی از این مسئله را حل کرد. جواب دادن کاربرها به یکدیگر باعث میشه که اگر نظر منفی، واقعی بوده باشه، علت برای توسعه دهنده در این گفتگوی کوتاه مشخص بشه
وقتی یک کاربر میگه بدرد نمیخوره خودش یک انتقاد خیلی قوی و عالی از برنامههای ماست . این صحبت شما نشون میده که شعور کاربران دیگه برنامه زیر سوال برده میشه . کاربران خودشون برنامه رو نصب میکنن و خودشون میفهمن که بدرد میخوره یا نه . اگه بدرد بخوره برنامه رو در سیستمشون نگه میدارن و اگه واقعا بدرد نخوره میگن بدرد نمیخوره و حذف میکنن .
بنظر من یک توسعه دهنده واقعی و منصف با دیدن نظر بدرد نمیخوره سعی میکنه علت رو از کاربرش جویا بشه و یا در بالابردن کیفیت برنامش تلاش بیشتری کنه . اونوقت همون کاربر خودش میاد و از برنامه نویس تشکر میکنه .
بله دقیقا. به این وسیله، امکانی فراهم خواهد شد که جویای علت نظرات منفی از خود کاربر شد. چون در حالت عادی و بدون پیگیری، کسی وقت خودش رو به نوشتن علت، صرف نمیکنه اما برای توسعه دهنده، همانطور که فرمودید علت خیلی مهمه! هرچند که نظراتی به دلیل رقابت، جلب توجه به سرویسدهندگان درج نظر جعلی و بدون تست برنامه (فقط یک نصب بدون بررسی) و خلاف واقع هم به دفعات مشاهده شده! و چه امکانی بهتر از این که بتوان چارهای ساخت تا کاربران، نظرات دقیقتری ارسال کنند و یک تیر و چند نشان زد.
تصور کنید کسی اینگونه نظر خود را ارسال کند:
اپلیکیشن واتس اپ به درد نمیخورد. و در ذهن خود بگوید (چون گوشی من اینترنت نداشت و برنامه پیام من به دوستم را منتقل نکرد. پس خراب است)
در صورتی که خود برنامه هم پیغام قطعی اتصال را به خوبی نشان داده باشد،
اگر صرفا متن نظر او مطرح باشد، دیگرانی که هنوز تست نکردهاند، به احتمال کمتری برنامه را نصب و امتحان میکنند
اما درج امتیاز منفی بدون علت و تاثیر مستقیم در وجهه برنامه در نمایش به کاربرانی که هنوز تست نکردهاند به ضرر خود مارکت بازار و توسعهدهندگان است
هرچند که مسئله اصلی، جلوگیری از درج نظرات جعلی غیرمجاز هست.
بله دقیقا. این امکان شرایطی رو فراهم میکند که علت نظرات منفی به خوبی به توسعهدهنده برسد و باعث رشد مارکت و
برنامه منتشر شده شود.
در حالت فعلی کمتر کسی وقت خود را برای نوشتن علت نظر خود میکند. چه مثبت و چه منفی! چه بهتر که با مجاب کردن کاربر برای درج نظر به همراه علت، نظر او به توسهدهندگان برسد. زیرا توسعهدهنده ممکن است به احتمال بسیار زیاد، ارتباط کافی با کاربران نداشته باشد.
به شخصه از هیچ کاربری، پس از پیگیری از قسمت نظرات بازار، جوابی دریافت نکردم و اصلا نمیدانم پیام من از طریق بازار به دستشان رسیده است یا نه! .
و تمام بازخوردها از طریق خود برنامه و با پیاده سازی قسمت دیگری توسط توسعهدهنده فراهم شد.
چه بهتر که بتوان چند تیر و چند نشان زد. زیرا با پیاده سازی این قسمت به طور موثر میتوان از درج نظرات جعلی، چه مثبت و چه منفی، جلوگیری کرد
در واقع مسئله اصلی جلوگیری از این سرویسدهندگان غیرمجاز هست.
البته در صورت عدم همکاری بازار در این مورد، به سود بازار در این کار غیر اخلاقی مشکوک خواهیم بود!
سلام
دوست عزیز وقتی کاربر امتیاز یک میدهد یعنی برنامه ضعیف است ولی وقتی مینویسد بدرد نخور در واقع نظری نداده بلکه روی نظر کاربران آتی سطحی نگر اثر روانی منفی گذاشته است و این جمله چه کمکی برایارتقا به توسعه دهنده می کند ؟
Activity Newest / Oldest
Support Team
Status changed to: پیادهسازی شده
علیرضا خواجه میری
خوبه
Amirhossein Rohallahpour
دوستانی که مخالفن ظاهرا خوب متوجه منظور ایشون نشدن... مارکت های دیگه ای این کار رو کردن و خیلی کاربردی بود برای برنامه نویس... منظور ایشون از محدودیت ها و قوانین، نظارت کافه بازار هست نه خود شخص برنامه نویس.
Sarbazan Gomnam
سلام من قبلاً حدود دو سال پیش با یه حساب ایمیل دیگه اطلاعات کاربری رو وارد کردم و کدملی و عکس شناسنامه هم زدم اما الان ادرس حسابم رو یادم نمیاد و الان با یه ایمیل دیگه وارد شدم و اطلاعات ثبت نام رو وارد کردم ولی میزنه کدملی تکراری است چکارکنم
Support Team
توسعهدهندگان گرامی، به زودی امکان ثبت پاسخ توسط کاربران بر روی نظرات سایر کاربران فراهم خواهد شد. این قابلیت شامل اجازه حذف نظرات توسط توسعه دهنده نخواهد بود.
Mahdi Rooshenasan
دوست عزیز اگه اجازه حذف پیام کاربران رو به شما بدن که شما تمام پیامهایی که از برنامت انتقاد کردن رو حذف میکنی خیلی خوشبحالتون میشه از طرفی چه فرقی بین یک برنامه بد با یک برنامه خوب میکنه؟ همه پیشرفت یک توسعه دهنده بر مبنای نظرات کاربران برنامشه. فرض کنید اگه شما یک برنامه بدون کیفیت بسازی با کسی که برنامه با کیفیت بسازه دیگه تفاوتی ایجاد نمیشه وقتی بتونی اعتراضات کاربرانت رو حذف کنی یا با یک اکانت دیگه بتونی به نظرات کاربران پاسخ بدی و حمایت ناعادلانه کنی . اگه برنامه شما خوب باشخ دلیلی برای خواستن همچین درخواستی ندارید . امیدوارم همچین امکانی هیچوقت اضافه نشه
H Games
منظور از حذف پیام ها همون جواب دادن کاربر به دیگران بود اونم در صورتی که مثلا از کلمات نامناسب استفاده کرده بود و در حال خلاصه کش دادن و دعوا بودن بین هم دیگه ! که البته مثله اینکه خود بازار مدیریت میکنه جواب هارو و نیازی نیست کاری کنیم
Mahdi Rooshenasan
اونطوری باشه شما که توسعه دهنده هستی میتونی برس با یک اکانت دیگه از برنامه ای که همه ازش ناراضی هستن حمایت دروغی انجام بدی . حتی گل استور هم این اجازه رو نداده و این اتفاق رو پیشبینی کرده . این درخواست شما خیلی سودجویانست
Amin Barzegari
خیلی خیلی عالی و کاربردی!
Support Team
Status changed to: برنامهریزی شده
Erfan Mehraban
اره توروخدا من خیلی به این قابلیت نیاز دارم واقعا کارها رو برامون آسون میکنه. دیگه میتونیم خیلی روی اپ استور بازار حساب کنیم. همه کاربرا خوشحال میشن میان اپلیکیشن های ما رو نصب میکنم. خواهش میکنم مرسی از تیم توسعهدهندهی سریع بازار
Mahdi Rooshenasan
کاربران شما اگه از برنامه شما راضی باشن انتقاد نمیکنن که شما نیاز به حمایت دیگر کاربران داشته باشید 😄 شما سعی کن برنامه با کیفیت ارائه بدید تا نیاز به پاسخ دادن نداشته باشید☺
Abbas Safay-e-Kaffash
سلام
همیشه اینطور نیست کاربر نظر منفی داده بعد از طریق پشتیبانی محصول معلوم شده خودش اشتباه کرده بود و عجولانه نظر داده ولی اصلا دیگه براشون مهم نیست که نظرشون را اصلاح کنند و همون نظر همون جا هست
Amirhossein Rohallahpour
دقیقا همینطوره
Mohsen Dehghani
ضمنا توی مایکت این فیچر پیاده شده
Pezhman Najafoghli
گفت و گوی تعاملی روش خوبیه ولی اینکه بشه حذف کرد کار درستی نیست
هیچ سرویس معتبری چنین کاری انجام نمیده
Mahdi Rooshenasan
دقیقا موافقم اما گفتگوی تعاملی هم کاره درستی نیست . شما فرض کنید من یک برنامه بیکیفیت به شما ارائه بدم و شما در بخش نظرات از برنامه من انتقاد کنید. و من با یک اکانت دیگم بیام و انتقاد شمارو سرکوب کنم و از برنامه بی کیفیتم بعنوان یک کاربر دیگه حمایت کنم . بنظر من توسعه دهنده موظف باشه تا خودش پاسخگوی کاربران ناراضی خودش باشه خیلی کاره درستیه تا نیاز به حمایت کاربران دیگه داشته باشه .
در غیر اینصورت دیگه تفاوتی بین برانامه بی کیفیت منه توسعه دهنده با برنامه باکیفیت شما توسعه دهنده نمیمونه .
Amirhossein Rohallahpour
دوست عزیز خیلی از برنامه های با کیفیت مثل اپ من هستن که بخاطر خاص بودن شرایطشون حتما باید با پشتیبانی در ارتباط باشن تا مشکلشون حل شه... 90 درصد کاربر های من راضی ان اما همون 10 درصد هم کسایی هستن که با نرم افزار آشنا نیستن... تعامل کاربرهای دیگه با اونها باعث میشه یا نظرشون رو تغییر بدن و یا کاربر های جدید متوجه اشتباه اون کاربر بشن
Mohsen Dehghani
در مورد این فیچر مطمئن نیستم. این که خود توسعه دهنده بتونه جوابی رو حذف کنه عادلانه نیست
Kousha Nikkar
متوجه شدم که برخی سرویسهای درج نظر جعلی، برای ایجاد نیاز، نظرات منفی اما غیر مرتبط درج میکنن. مثلا به تنهایی مینویسن (به درد نمیخوره) بدون ذکر هیچ علتی. با این امکان میتوان بخشی از این مسئله را حل کرد. جواب دادن کاربرها به یکدیگر باعث میشه که اگر نظر منفی، واقعی بوده باشه، علت برای توسعه دهنده در این گفتگوی کوتاه مشخص بشه
Mahdi Rooshenasan
وقتی یک کاربر میگه بدرد نمیخوره خودش یک انتقاد خیلی قوی و عالی از برنامههای ماست . این صحبت شما نشون میده که شعور کاربران دیگه برنامه زیر سوال برده میشه . کاربران خودشون برنامه رو نصب میکنن و خودشون میفهمن که بدرد میخوره یا نه . اگه بدرد بخوره برنامه رو در سیستمشون نگه میدارن و اگه واقعا بدرد نخوره میگن بدرد نمیخوره و حذف میکنن .
بنظر من یک توسعه دهنده واقعی و منصف با دیدن نظر بدرد نمیخوره سعی میکنه علت رو از کاربرش جویا بشه و یا در بالابردن کیفیت برنامش تلاش بیشتری کنه . اونوقت همون کاربر خودش میاد و از برنامه نویس تشکر میکنه .
Kousha Nikkar
بله دقیقا. به این وسیله، امکانی فراهم خواهد شد که جویای علت نظرات منفی از خود کاربر شد. چون در حالت عادی و بدون پیگیری، کسی وقت خودش رو به نوشتن علت، صرف نمیکنه اما برای توسعه دهنده، همانطور که فرمودید علت خیلی مهمه! هرچند که نظراتی به دلیل رقابت، جلب توجه به سرویسدهندگان درج نظر جعلی و بدون تست برنامه (فقط یک نصب بدون بررسی) و خلاف واقع هم به دفعات مشاهده شده! و چه امکانی بهتر از این که بتوان چارهای ساخت تا کاربران، نظرات دقیقتری ارسال کنند و یک تیر و چند نشان زد.
تصور کنید کسی اینگونه نظر خود را ارسال کند:
اپلیکیشن واتس اپ به درد نمیخورد. و در ذهن خود بگوید (چون گوشی من اینترنت نداشت و برنامه پیام من به دوستم را منتقل نکرد. پس خراب است)
در صورتی که خود برنامه هم پیغام قطعی اتصال را به خوبی نشان داده باشد،
اگر صرفا متن نظر او مطرح باشد، دیگرانی که هنوز تست نکردهاند، به احتمال کمتری برنامه را نصب و امتحان میکنند
اما درج امتیاز منفی بدون علت و تاثیر مستقیم در وجهه برنامه در نمایش به کاربرانی که هنوز تست نکردهاند به ضرر خود مارکت بازار و توسعهدهندگان است
هرچند که مسئله اصلی، جلوگیری از درج نظرات جعلی غیرمجاز هست.
Kousha Nikkar
بله دقیقا. این امکان شرایطی رو فراهم میکند که علت نظرات منفی به خوبی به توسعهدهنده برسد و باعث رشد مارکت و
برنامه منتشر شده شود.
در حالت فعلی کمتر کسی وقت خود را برای نوشتن علت نظر خود میکند. چه مثبت و چه منفی! چه بهتر که با مجاب کردن کاربر برای درج نظر به همراه علت، نظر او به توسهدهندگان برسد. زیرا توسعهدهنده ممکن است به احتمال بسیار زیاد، ارتباط کافی با کاربران نداشته باشد.
به شخصه از هیچ کاربری، پس از پیگیری از قسمت نظرات بازار، جوابی دریافت نکردم و اصلا نمیدانم پیام من از طریق بازار به دستشان رسیده است یا نه! .
و تمام بازخوردها از طریق خود برنامه و با پیاده سازی قسمت دیگری توسط توسعهدهنده فراهم شد.
چه بهتر که بتوان چند تیر و چند نشان زد. زیرا با پیاده سازی این قسمت به طور موثر میتوان از درج نظرات جعلی، چه مثبت و چه منفی، جلوگیری کرد
در واقع مسئله اصلی جلوگیری از این سرویسدهندگان غیرمجاز هست.
البته در صورت عدم همکاری بازار در این مورد، به سود بازار در این کار غیر اخلاقی مشکوک خواهیم بود!
Abbas Safay-e-Kaffash
سلام
دوست عزیز وقتی کاربر امتیاز یک میدهد یعنی برنامه ضعیف است ولی وقتی مینویسد بدرد نخور در واقع نظری نداده بلکه روی نظر کاربران آتی سطحی نگر اثر روانی منفی گذاشته است و این جمله چه کمکی برایارتقا به توسعه دهنده می کند ؟